قوانین فروشگاه کتونی لاتاری

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های فروشگاه کتونی لاتاری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از فروشگاهکتونی لاتاری اقدام کند.

شرایط ثبت و ارسال

  • کلیه سفارش‌های ثبت شده در فروشگاه کتونی لاتاری به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار می‌گیرند
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه کتونی لاتاری جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
  • فروشگاه کتونی لاتاری همواره نهایت تلاش خود را تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر (پست ، تیپاکس )و اعلام بارنامه مرسوله از طریق ارسال پیامک به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌کند.
  • آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اطلاع داده شود.
  • زمان آماده سازی و ارسال هر محصول متفاوت است اما معمولا بین 3 تا 7 روز کاری طول می کشد. .(امکان تاخیر وجود دارد که اجتناب ناپذیر است)

شرایط مرجوع کردن

خریدار می تواند ظرف 3 روز بعد از دریافت محصول و در صورت عدم رضایت از محصول با دلایل منطقی و عقلانی، نسبت به مرجوع کردن آن اقدام نماید.

راهنمای مرجوع کردن

محصول را در همان بسته بندی که دریافت کرده بودید، بسته بندی کرده و از طریق پست به آدرس ما ارسال کنید. برای ارسال از پست سفارشی استفاده کنید و از مامور باجه درخواست کنید از سرویس های خاص در ارسال بسته مانند شناسه الکترونیک، دو قبضه، آگهی تحویل و… استفاده ننماید. این باعث خواهد شد هزینه ارسال بسته حداقل شود. پس از ارسال بسته منتظر بمانید تا با شما تماس بگیریم. ظرف 72 ساعت پس از دریافت بسته پستی، با توجه به انتخاب شما، یا محصولی جایگزین می شود و یا هزینه محصول بعلاوه هزینه مرجوع کردن آن برای شما واریز خواهد شد.